Telefoon training helder duidelijk en praktisch
9/10
Handvatten gekregen om 'lastige' gesprekken te voeren, regie te krijgen en behouden. Training is goede balans tussen theorie en oefenen, helder, duidelijk, praktisch.
Leonie - Kinderopvang Huizen
Telefoontraining met humor en voorbeelden
9/10
Ik heb inzicht gekregen hoe ik goed een telefoongesprek kan voeren en afronden. Fijne trainers, zag er best wel tegenop maar ik voelde me prettig en gerustgesteld waardoor ik de telefoonoefening wel aandurfde. Goede uitleg, humor en voorbeelden.
anoniem - kinderopvang
telefoontraining: oog voor persoonlijke ontwikkeling
9/10
Geleerd over mezelf waar mijn kracht ligt, maar zeker ook waar verbeterpunten liggen. Wat een fijne rustige energie! Beide trainers stelden de groep op hun gemak, maar bewaakten ook de tijd en de rust en de inhoud die gewenst was. Mooie combi van theorie en praktijk. Niet te langdradig, veel oog voor persoonlijke ontwikkeling.
C. - Kinderopvangorganisatie
Oefenen in de praktijk na telefoontraining
9/10
Veel nieuwe kennis en tips om mee te gaan oefenen, geleerd. Mij spreekt aan het oefenen van de gesprekken met de acteur. Ik had geen moeite met het ontvangen van feedback/tips, trainers zijn enthousiast en met gevoel voor humor. Nu gaan oefenen in de praktijk.
Frederique - Kind & Co
telefoontraining: vragen stellen
9/10
Heel veel tips en tops geleerd van de casussen. Kan veel meenemen in mijn nieuwe functie bij klantenservice. Fijne manier van vertellen door de trainers. Erg toegankelijk om vragen te stellen, niks is raar of gek.
Nynke - kinderopvang
Bewustwording tijdens telefoongesprek
8/10
Bewustwording geleerd. Wat gebeurt er met mijn emotie tijdens een gesprek. Hoe houd ik dat onder controle. Combinatie theorie en dit toepassen in praktijkvoorbeelden sprak aan. Training is aangepast naar de persoon en organisatie.
Floor - Gemeente
telefoontraining
9/10
Verrassende training, meerdere wegen naar Rome. Trainers zeer open en meegaand.
Rolf - Gemeente Smallingerland
Telefoontraining
8/10
Goed om alles weer eens te horen en leuk met elkaar te oefenen. Samenvatten lijkt makkelijk maar het is wel lastig. Goed om te oefenen.
anoniem - opvang
Heel interessante telefoontraining
8/10
Heel interessant in het werk wat ik ga doen, veel informatie en handreikingen. Geleerd hoe te reageren als je tegen een muur loopt na het geven van je informatie. Prettige training met praktijk mogelijkheid.
Elise - Kind & Co Ludens
Telefoontraining met acteur oefenen
10/10
Sprak mij aan: casus voorbeelden met acteur en de mogelijkheid om stop te zeggen. Trainers heel open, fijn persoon, duidelijke uitleg. Fijn dat je handouts erbij krijgt.
Stephanie - Bitcoin Meester
8/10
Superfijne ervaring om mee te maken. Ook de inzet van acteur was top. ik wil mij ontwikkelen, in groepsverband oefenen vind ik een fijne setting.
S. - Kind & Co Ludens
Bedankt voor de telefoontraining
9/10
Rollenspel; aangeven hoe een klant kan zijn in het telefoongesprek. De trainers waren erg goed, wisten overal en goed en leerzaam antwoord op te geven. Bedankt voor de training, zal het zeker gaan gebruiken.
NK - kinderopvang organisatie
Nog steviger in je schoenen bij telefoongesprekken
8/10
Resultaat: bewustwording, handvaten om duidelijkere gesprekken te voeren, goed luisteren en samenvatten. Combinatie van uitleg, praktijkvoorbeeldenn spreekt aan, en daar met elkaar over in gesprek. Aanrader om nog steviger in je schoenen te staan bij het voeren van gesprekken.
Patricia - Kind & Co
Telefoontraining goede combi van theorie en praktijk
8/10
Trainer praat op een duidelijke manier en weet dit goed over te brengen. Leuk dat de acteur zo goed kan meespelen door nog wat praktijkvoorbeelden te krijgen. Originele training met goede combi van theorie en praktijk.
M - anoniem
Meer regie houden in telefoongesprek
8/10
Geleerd dat ik meer assertiever mag zijn en meer regie kan houden in een gesprek. Hoe ga ik om met een boze klant. Ik wil assertiever worden. Bedankt voor de training
Linda - Bitcoinmeester
Telefoontraining: beter gesprek controleren
8/10
Ik ben wijzer geworden over hoe je het verloop van een gesprek beter kan dirigeren. Trainer is duidelijk en to the point. Je leert veel dingen waar je onbewust mee bezig bent tijdens een gesprek.
Vincent - Bitcoinmeester
8/10
Reminder en omgaan lastige gesprekken met bv boze ouders. Trainers waren goed, duidelijk, met wat humor, ruimte om je verhaal te doen. Leren slecht nieuws te brengen, maar toch goede gesprekken te hebben. Goede tips gekregen.
anoniem - onbekend
Hoe start je een telefoongesprek
8/10
Geleerd de trechter te beginnen hoe je het gesprek moet starten en tot de vraag komen. De trainer heeft veel ervaring waardoor er veel voorbeelden zijn om een situatie toe te lichten. Je krijgt veel handvatten voor verschillende situaties
Maaike - Taxivervoer
Daadwerkelijk oefenen van gesprekken
9/10
Veel geleerd in de training, slecht nieuws gesprekken brengen en het onderbreken van een koetjes en kalfjes gesprek. het daadwerkelijk oefenen van gesprekken was goed, veel van geleerd.
Saskia - Vervoersbedrijf
Duidelijke handvatten
10/10
Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.
Anne - Dawn
Deel jouw ervaring