web analytics

Training Professioneel telefoneren

Het klinkt makkelijk en we doen het elke dag: telefoneren. In de praktijk is klantgericht telefoneren geen vanzelfsprekendheid. Daarnaast is de klant tegenwoordig veeleisend. Professioneel de klant te woord staan, maakt het verschil.Training Professioneel telefoneren Jongkind Training Coaching

In hoeverre zijn uw medewerkers (van helpdeskmedewerker tot receptionist en van klantenservice tot administratie) zich voldoende bewust van de rol die zij spelen in de relatie met de klant? Hoe gaan ze om met langdradige of boze klanten? De ervaring leert dat medewerkers hun best doen, maar zich niet altijd bewust zijn van hoe ze overkomen en hoe ze ‘lastige’ klanten effectief kunnen opvangen. Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Professioneel telefoneren' ontwikkeld.

Incompany training 'Professioneel telefoneren'

Deze incompany telefoontraining gaat in op de grote rol die uw medewerker speelt in klantgericht telefoneren en het belang daarvan. Hoe geeft de medewerker daar een positieve invulling aan? Wat zijn de telefoonetiquetten? Hoe gaat de medewerker om met lastig gedrag? Bijvoorbeeld met een klant die maar blijft praten, of die klaagt en zeurt, of gewoon onmogelijke eisen stelt.

Wanneer u of een collega zich individueel wilt ontwikkelen in plaats van met collega's Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Professioneel telefoneren' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.

Fijne leerzame training

10/10

Door de training weet ik waar mijn valkuilen liggen. Veel geoefend met gesprekstechnieken waaronder het onderdeel omgaan met agressie. Professionele duidelijke uitleg.

Chantal - Op te vragen bij beheerder

klantgerichte communicatie

8/10

Door de training ben ik gaan nadenken hoe je een gesprek het beste kan voeren. Het onderdeel slecht nieuws gesprekken sprak me het meeste aan. Het geleerde kan ik toepassen in dagelijkse situaties.

Mies - TMG

Een van de betere trainingen die ik heb gehad

8/10

Tijdens de communicatietraining was er veel ruimte voor eigen inbreng wat het interactief maakte. Top!

Peter Z. - Opvraagbaar bij

Klantgerichte communicatie

8/10

Trainers hadden goede kennis en konden het goed overbrengen. Communicatie is er elke dag. Deze training komt daar bij goed van pas. Training had van mij langer mogen duren.

Lok - Hr servicedesk

Van lief naar lef

8/10

Het onderdeel gesprekspsychologie sprak me erg aan in deze training. Het was een eye opener.

Peter Boon - TMG

Betrokken trainers

10/10

Training is goed voor je persoonlijke ontwikkeling. De training van Jongkind Training & Coaching gaf mij inzicht in de volgorde van een gesprek. Trainers waren betrokken en gaven goede uitleg.

Arco Man - Servicedesk

Praktische tips

8/10

Tijdens training handvat om gesprekken te voeren, geoefend met rollenspel. Praktische tips gekregen.

Paul van Groen - Telegraaf

Gesprekstraining

8/10

Ik raad anderen deze training aan om inzicht te krijgen in wat jouw antwoorden kunnen bereiken.

Danielle - HR servicedesk

Gesprekstechnieken

8/10

Hoop de geleerde gesprekstechnieken in de praktijk te kunnen brengen. Training sluit goed aan op de praktijk.

G. Zandstra - TMG

Omgaan met lastig gedrag aan de telefoon

8/10

Door deze training sta je extra stil bij wat je zelf goed doet en wat beter zou kunnen.

S. Verwoord - Bakkersproducten

Persoonlijke ontwikkeling

8/10

Tijdens training omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon heb ik geleerd hoe ik op een vriendelijke manier het gesprek kan afronden.

Shaquema - Food industrie

Duidelijke handvatten

10/10

Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.

Anne - Dawn

Omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon

8/10

Zeer leerzaam voor Customer Service medewerkers, je leert hoe om te gaan met moeilijke klanten en vragen en de regie te houden in het gesprek. Trainer en acteur goed op elkaar ingespeeld.

Very Hes - Dawn Foods

Handvatten

8/10

Ongedwongen sfeer tijdens deze training. Niet te formeel waardoor je je op je gemak voelt. Goede training.

Cynthia - Farmaceutische organisatie

Duidelijk

8/10

In duidelijke stappen uitleg gekregen voor het voeren van verschillende gesprekken. Goede samenwerking tussen trainer en acteur. Bedankt voor de goede en leuke training!

W.R. - Internationaal bedrijf

Deel jouw ervaring

Competenties training 'Professioneel telefoneren'

In de training 'Professioneel telefoneren' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Assertiviteit
  • Commercieel vermogen
  • Conflicthantering
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Optreden
  • Overtuigingskracht

Resultaat training 'Professioneel telefoneren'

Na de maatwerktraining 'Professioneel telefoneren' zijn uw medewerkers in staat om zelfverzekerd en met meer plezier de klant telefonisch te woord te staan. Professioneel de klant te woord staan, maakt het verschil!

Neem contact op voor:

Bekijk de andere trainingen binnen het thema 'Klantgericht' of ga naar het totale trainingsoverzicht.