telefoontraining
8/10
Theorie is goed, net als de oefeningen. Trainers geven complimenten, tools om mee verder te werken, respectvol, aardig. Je leert echt iets, je gaat niet met lege handen weg.
Rudela - ministerie van justitie en veiligheid
Gevoel van veiligheid in training
8/10
Het is een goede duidelijke training. Een gevoel van veiligheid wordt gecreëerd om je te uiten. Interactie met acteur spreekt mij meest aan.
Patricia - Min. van Justitie en Veiligheid
Fijne telefoontraining
8/10
Geleerd hoe de telefoon aan te nemen, boze leveranciers te woord staan, klantgerichtheid en regie. Was heel goed. Heel leerrijk en heel goed gedaan. Fijne training
Sekoen - overheid
Telefoontraining: klantgericht regie nemen
8/10
Geleerd: het herkennen van mijn fouten, grenzen aangeven en klantgericht regie nemen. De trainers nemen de tijd, proberen van de andere kant te bekijken, advies maar ook complimenten werden gegeven.
Catalina - Ministerie van Justitie en Veiligheid
Prima telefoontraining
8/10
Do's en dont's van een telefoontraining weer naar boven gehaald. Alle aspecten zaten in een veilige omgeving, theorie, interactief en duidelijk en beeldend gebracht. Acteur was van grote klasse. Prima training. Je pikt er echt wat van op.
Emans - Kind & Co Ludens
Telefoontraining omgaan met dwingende mensen
10/10
Een leuke trainer en acteur. Zeer leerzaam. Ik heb geleerd beter om te gaan met zeer dwingende mensen
anoniem - Kinderopvang organisatie
Duidelijke uitleg tijdens telefoontraining
8/10
Veel geleerd door verhalen te horen en over technieken. We kregen duidelijke uitleg, er werd goed geluisterd naar behoeftes. Ervaringen delen is fijn, door de inzichten die je krijgt.
Helene - Kind & Co Ludens opvang
Verfrissende telefoontraining
8/10
Ik weet nu hoe er gecommuniceerd moet worden. Wat mij aansprak: leren over grensoverschrijdend gedrag van klanten. In korte tijd een boel geleerd over communicatie.
Wim - Kind & Co Ludens
Veel geleerd in telefoontraining
8/10
Ik kan me nu beter voorstellen hoe een klant zich voelt. Ik ben ervan overtuigd dat ik rustiger moet praten. Zie heel veel terug, net als in de praktijk.
T - Juwelier Schaap & Citroen
telefoontraining
10/10
Resultaat: meer inhoudelijke kennis hoe een gesprek kan verlopen en hoe je dat tegen kan houden in moeilijke gevallen. Trainers waren duidelijk, erg geduldig, vertrouwd. Fijne training.
Eva - Schaap & Citroen
Persoonlijkheid acteur tijdens telefoon training
8/10
Wat mij aansprak van de telefoontraining: de ezelbruggetjes: LSD, persoonlijkheid, betrokkenheid van de trainer en acteur. De acteur houdt een sturende ‘spiegel’ voor is prettig. Je zelf ontplooien is altijd goed, er is altijd iets te verbeteren
Anne Mols - Group of Butchers
Slecht nieuws telefoongesprek voeren
7/10
Nieuwe inzichten gekregen hoe je een ‘slecht nieuws’ telefoongesprek kunt aanpakken, van elkaar geleerd. Duidelijke uitleg en goed rollenspel.
Anjo - Group of Butchers
Meer inzicht in telefoongesprekken
8/10
Ik heb meer inzicht gekregen in hoe ik in bepaalde situaties handel en weet nu beter hoe ik ermee om moet gaan. Ik vond het fijn dat er een acteur bij was en een stukje praktijk, leer je meer van. Trainer en acteur vulden elkaar erg mooi aan. Training is erg leerzaam is en je krijgt feedback over bepaalde punten waar je tegenaan loopt.
Mellissa - Taxibedrijf
Handvatten krijgen in telefoontraining
8/10
Ik wilde vooraf handvatten krijgen voor situaties en die heb ik gekregen
Het is laagdrempelig en ze leven goed in situaties
Ik vond het leerzaam
Maaike - Taxiwerq Hoogeveen
bewustwording tijdens training telefoongesprekken voeren
8/10
Ik ben bewust geworden om eigen grens aan te geven in het gesprek. Grensoverschrijdend gedrag kan als hard praten zijn ed. Leukste was gesprekken oefenen met Chris en daarbij de uitleg wat kan helpen. Bedankt voor de leuke training!
Chantal Kremer - Taxiwerq
Fijne leerzame training
10/10
Door de training weet ik waar mijn valkuilen liggen. Veel geoefend met gesprekstechnieken waaronder het onderdeel omgaan met agressie. Professionele duidelijke uitleg.
Chantal - Op te vragen bij beheerder
klantgerichte communicatie
8/10
Door de training ben ik gaan nadenken hoe je een gesprek het beste kan voeren. Het onderdeel slecht nieuws gesprekken sprak me het meeste aan. Het geleerde kan ik toepassen in dagelijkse situaties.
Mies - TMG
Een van de betere trainingen die ik heb gehad
8/10
Tijdens de communicatietraining was er veel ruimte voor eigen inbreng wat het interactief maakte. Top!
Peter Z. - Opvraagbaar bij
Klantgerichte communicatie
8/10
Trainers hadden goede kennis en konden het goed overbrengen. Communicatie is er elke dag. Deze training komt daar bij goed van pas. Training had van mij langer mogen duren.
Lok - Hr servicedesk
Van lief naar lef
8/10
Het onderdeel gesprekspsychologie sprak me erg aan in deze training. Het was een eye opener.
Peter Boon - TMG
Betrokken trainers
10/10
Training is goed voor je persoonlijke ontwikkeling. De training van Jongkind Training & Coaching gaf mij inzicht in de volgorde van een gesprek. Trainers waren betrokken en gaven goede uitleg.
Arco Man - Servicedesk
Praktische tips
8/10
Tijdens training handvat om gesprekken te voeren, geoefend met rollenspel. Praktische tips gekregen.
Paul van Groen - Telegraaf
Gesprekstraining
8/10
Ik raad anderen deze training aan om inzicht te krijgen in wat jouw antwoorden kunnen bereiken.
Danielle - HR servicedesk
Gesprekstechnieken
8/10
Hoop de geleerde gesprekstechnieken in de praktijk te kunnen brengen. Training sluit goed aan op de praktijk.
G. Zandstra - TMG
Omgaan met lastig gedrag aan de telefoon
8/10
Door deze training sta je extra stil bij wat je zelf goed doet en wat beter zou kunnen.
S. Verwoord - Bakkersproducten
Persoonlijke ontwikkeling
8/10
Tijdens training omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon heb ik geleerd hoe ik op een vriendelijke manier het gesprek kan afronden.
Shaquema - Food industrie
Duidelijke handvatten
10/10
Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.
Anne - Dawn
Omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon
8/10
Zeer leerzaam voor Customer Service medewerkers, je leert hoe om te gaan met moeilijke klanten en vragen en de regie te houden in het gesprek. Trainer en acteur goed op elkaar ingespeeld.
Very Hes - Dawn Foods
Handvatten
8/10
Ongedwongen sfeer tijdens deze training. Niet te formeel waardoor je je op je gemak voelt. Goede training.
Cynthia - Farmaceutische organisatie
Duidelijk
8/10
In duidelijke stappen uitleg gekregen voor het voeren van verschillende gesprekken. Goede samenwerking tussen trainer en acteur. Bedankt voor de goede en leuke training!
W.R. - Internationaal bedrijf
Deel jouw ervaring