web analytics

Training Omgaan met agressie en lastig gedrag

Uw medewerkers komen in contact met klanten die lastig gedrag en agressie vertonen. Het behoeft geen verdere uitleg dat dit een enorme impact heeft op de medewerker zelf. Daarnaast kan dit ook thuis grote invloed hebben en bij collega’s en andere klanten. Op termijn kan verzuim en langdurige uitval het gevolg zijn. Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' ontwikkeld.

Incompany training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' Training Omgaan met agressie en lastig gedrag Jongkind Training Coaching

De training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' van Jongkind Training & Coaching maakt voor medewerkers inzichtelijk hoe agressie ontstaat. De incompany training gaat verder in op de vragen:

  • Welke soorten agressie en lastig gedrag zijn er?
  • Hoe ga je hier effectief mee om?
  • Wat is olie op het vuur en vooral wat blust agressief gedrag?

De deelnemers oefenen en proberen effectief gedrag in een veilige omgeving uit. Alles op maat gemaakt voor uw organisatie.

Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.

Training omgaan met agressie met acteur

8/10

Tijdens de training inzicht gekregen met behulp van een schema. De rollenspellen met acteur sprak me erg aan. Deze training is ook goed voor medewerkers van klant contact center en medewerkers aan de telefoon.

medewerker OM - OM

Omgaan met agressie

10/10

Tijdens deze vet gave training genoeg praktijkgerichte handvaten geleerd. Ik beveel Jongkind Training & Coaching dan ook aan voor een goede gedegen training. De kennis die de trainers hebben is helder en duidelijk overgebracht.

Lizzy - Openbaar ministerie

8/10

Door deze training sta je extra stil bij wat je zelf goed doet en wat beter zou kunnen.

S. Verwoord - Bakkersproducten

Persoonlijke ontwikkeling

8/10

Tijdens training omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon heb ik geleerd hoe ik op een vriendelijke manier het gesprek kan afronden.

Shaquema - Food industrie

Agressie aan de telefoon

10/10

Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.

Anne - Dawn

Omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon

8/10

Zeer leerzaam voor Customer Service medewerkers, je leert hoe om te gaan met moeilijke klanten en vragen en de regie te houden in het gesprek. Trainer en acteur goed op elkaar ingespeeld.

Very Hes - Dawn Foods

Omgaan met Agressie

8/10

Na de training Omgaan met Agressie in april van dit jaar heb ik al diverse keren in mijn werk gebruik kunnen maken van hetgeen ik heb geleerd van Martijn en de inzet van zijn trainingsacteur. Chapeau!

Hetty van Halder - Kontext Maatschappelijke dienstverlening

Omgaan met agressie en lastig gedrag

8/10

In april '15 heb ik de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' bijgewoond. Ik vond de training absoluut een aanvulling op eerder genoten scholing. Het was een mooie combinatie tussen een stukje theorie en het oefenen in gesprekken met een acteur. Goed geanticipeerd op de sector (maatschappelijke dienstverlening). De acteur wist na een korte uitleg, over een bepaalde situatie of typische trekken van een cliënt, zich op de juiste manier in te leven. Zeer leerzaam.

Hanna R. - Kontext Maatschappelijke Dienstverlening

Deel jouw ervaring

Competenties training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag'

In de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties

  • Assertiviteit
  • Conflicthantering
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Overtuigingskracht

Resultaat training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag'

Na afloop van de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' gaan uw medewerkers zelfverzekerder naar hun werk. Ze kunnen lastig gedrag klantgericht opvangen en daarmee agressie in de kiem smoren. Ze kunnen grenzen stellen en elkaar helpen, waarbij de eigen veiligheid voorop staat.

Neem contact op voor:

Bekijk de andere trainingen binnen het thema 'Agressie en Bedrijfsopvang' of ga naar het totale trainingsoverzicht.