Training Omgaan met agressie en lastig gedrag
Uw medewerkers komen in contact met klanten die lastig gedrag en agressie vertonen. Het behoeft geen verdere uitleg dat dit een enorme impact heeft op de medewerker zelf. Daarnaast kan dit ook thuis grote invloed hebben en bij collega’s en andere klanten. Op termijn kan verzuim en langdurige uitval het gevolg zijn. Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' ontwikkeld.
Incompany training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' 
De training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' van Jongkind Training & Coaching maakt voor medewerkers inzichtelijk hoe agressie ontstaat. De incompany training gaat verder in op de vragen:
- Welke soorten agressie en lastig gedrag zijn er?
- Hoe ga je hier effectief mee om?
- Wat is olie op het vuur en vooral wat blust agressief gedrag?
De deelnemers oefenen en proberen effectief gedrag in een veilige omgeving uit. Alles op maat gemaakt voor uw organisatie.
'Omgaan met agressie en lastig gedrag' individueel ontwikkelen?
Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.
Competenties training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag'
In de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties:
- Assertiviteit
- Conflicthantering
- Klantgerichtheid
- Luisteren
- Mondelinge vaardigheid
- Overtuigingskracht
Resultaat training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag'
Na afloop van de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' gaan uw medewerkers zelfverzekerder naar hun werk. Ze kunnen lastig gedrag klantgericht opvangen en daarmee agressie in de kiem smoren. Ze kunnen grenzen stellen en elkaar helpen, waarbij de eigen veiligheid voorop staat.
Klanten beoordelen deze training gemiddeld met een 8,5/10
Gebaseerd op 11 beoordelingen.
training lastig gedrag geeft nieuwe inzichten
8/10Mij spreekt aan het herkennen van intentie en potienteel grensoverschrijdend en ongewenst gedrag. Je wordt je bewust van dingen en je krijgt nieuwe inzichten dankzij de training.
E. Boersema - Cobra Museumomgaan met agressie en lastig gedrag
8/10Mijn resultaat na de training: wanneer ik duidelijk mijn grenzen kan aangeven. De acteur is zeer overtuigend en inlevend in zijn rol. Dank!
Annelies - Museum Cobra Amstelveentraining omgaan met agressie en lastig gedrag
8/10Veel adviezen meegekregen, hoe te handelen bij en in lastige situaties. De trainer en de acteur zijn beide gedreven, prettig en duidelijk. Goed om te weten hoe je lastig en agresseif gedrag kan ombuigen naar een handelbare situatie
Jacqulein Jansen - Cobra MuseumTraining omgaan met agressie met acteur
8/10Tijdens de training inzicht gekregen met behulp van een schema. De rollenspellen met acteur sprak me erg aan. Deze training is ook goed voor medewerkers van klant contact center en medewerkers aan de telefoon.
medewerker OM - OMOmgaan met agressie
10/10Tijdens deze vet gave training genoeg praktijkgerichte handvaten geleerd. Ik beveel Jongkind Training & Coaching dan ook aan voor een goede gedegen training. De kennis die de trainers hebben is helder en duidelijk overgebracht.
Lizzy - Openbaar ministerie8/10
Door deze training sta je extra stil bij wat je zelf goed doet en wat beter zou kunnen.
S. Verwoord - BakkersproductenPersoonlijke ontwikkeling
8/10Tijdens training omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon heb ik geleerd hoe ik op een vriendelijke manier het gesprek kan afronden.
Shaquema - Food industrieAgressie aan de telefoon
10/10Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.
Anne - DawnOmgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon
8/10Zeer leerzaam voor Customer Service medewerkers, je leert hoe om te gaan met moeilijke klanten en vragen en de regie te houden in het gesprek. Trainer en acteur goed op elkaar ingespeeld.
Very Hes - Dawn FoodsOmgaan met Agressie
8/10Na de training Omgaan met Agressie in april van dit jaar heb ik al diverse keren in mijn werk gebruik kunnen maken van hetgeen ik heb geleerd van Martijn en de inzet van zijn trainingsacteur. Chapeau!
Hetty van Halder - Kontext Maatschappelijke dienstverleningOmgaan met agressie en lastig gedrag
8/10In april '15 heb ik de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' bijgewoond. Ik vond de training absoluut een aanvulling op eerder genoten scholing. Het was een mooie combinatie tussen een stukje theorie en het oefenen in gesprekken met een acteur. Goed geanticipeerd op de sector (maatschappelijke dienstverlening). De acteur wist na een korte uitleg, over een bepaalde situatie of typische trekken van een cliënt, zich op de juiste manier in te leven. Zeer leerzaam.
Hanna R. - Kontext Maatschappelijke DienstverleningDeel jouw ervaring
Neem contact op voor:
- Meer informatie over deze training omgaan met agressie en lastig gedrag
- Referenties en Resultaten van onze trainingen omgaan met agressie en lastig gedrag
- Offerte en Gratis advies over trainingen lastig gedrag en agressie
Bekijk de andere trainingen binnen het thema 'Agressie en Bedrijfsopvang' of ga naar het totale trainingsoverzicht.