Belang van herhaling en tussenpozen bij effectief leren

Uit jarenlang onderzoek is gebleken dat effectief leren mede bestaat uit herhaling en leren met tussenpozen. Hoe dat zit, leest u in het Blogartikel Belang van herhaling bij effectief leren. Dit geldt zeker ook bij de monteur als ambassadeur.

Incompany Monteur als ambassadeur opfris- en verdiepingstraining

Het is alweer een tijdje terug dat de monteurs de Training Monteur als ambassadeur volgde. Nu heeft u de behoefte om de kennis en vaardigheden praktisch op te frissen en begeleid te reflecteren op (praktijk)casuïstiek. Daarnaast wisselen de monteurs ervaringen en ‘best practices’ uit. We staan opnieuw stil bij:

  • Hoe meldt de monteur zich bij de klus?
  • Hoe brengt hij slecht nieuws?
  • Hoe kan de monteur professioneel reageren als de klant het hem ‘moeilijk’ maakt?
  • Hoe laat hij de werkplek achter?
  • Laat hij bij de oplevering aan de klant zien, wat hij gemaakt heeft en hoe het werkt?

Een Monteur als ambassadeur opfris- en verdiepingstraining die echt aansluit

Om tot een programma te komen dat recht doet aan uw huidige situatie, zetten wij vooraf een schriftelijke intake in voor alle deelnemers en eventueel naar wens uitgebreid met face-to-face gesprekken met opdrachtgever en/of deelnemers. Op basis van deze intakes stellen wij het plan van aanpak op voor de Monteur als ambassadeur opfris- en verdiepingstraining. Pas na uw akkoord en eventuele wijzigingen starten we de training. Zo zorgen wij samen voor een opfristraining die écht aansluit.

Nieuwe collega's

Zijn er ondertussen nieuwe collega's bijgekomen die de eerdere Training Monteur als ambassadeur nog niet hebben gevolgd? We adviseren u graag hoe u deze collega's het beste aan laat sluiten. Afhankelijk van de leerbehoefte, het verschil tussen wat ze al beheersen en wat ze nog te ontwikkelen hebben, stellen we een passende oplossing voor. Bijvoorbeeld door voorafgaand een minitraining of een troaching (een combinatie van training én coaching ineen) in te zetten. We bespreken graag met u de mogelijkheden, neem contact op.

Resultaat 'Monteur als ambassadeur opfris- en verdiepingstraining'

Na de maatwerk Monteur als ambassadeur opfris- en verdiepingstraining zijn de monteurs weer up to date om in verschillende situaties klantgericht regie te nemen en een visitekaartje van uw organisatie te zijn.

Neem contact op voor:

Bekijk de andere incompany trainingen binnen het thema 'Trainingen thema Klantgerichtheid' of ga naar het totale trainingsoverzicht.