web analytics

Training Monteur als ambassadeur

Uw monteurs zijn specialisten. Ze weten alles over uw product en monteren (bijna) feilloos. Maar, uw servicemonteurs zijn bij de klant ook een visitekaartje van uw organisatie. U bent zich bewust van het belang van hun klantgerichtheid, de training monteur als ambassadeur.

In de ogen van de monteurs zitten er soms onmogelijke klanten tussen. Misschien hebben ze daar een punt, maar tegelijkertijd verwacht u meer van uw monteurs.Training Monteur als ambassadeur Jongkind Training Coaching

  • Hoe meldt de monteur zich aan bij de klus?
  • Hoe brengt hij slecht nieuws?
  • Hoe kan de monteur professioneel reageren als de klant het hem ‘moeilijk’ maakt?
  • Hoe laat hij de werkplek achter?
  • Laat hij bij de oplevering aan de klant zien, wat hij gemaakt heeft en hoe het werkt?

Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Monteur als ambassadeur' ontwikkeld.

Incompany training 'Monteur als ambassadeur'

De 'Monteur als ambassadeur' is een praktische incompany training met weinig theorie en vooral veel doen en ervaren. De training maken wij voor u op maat, passend bij uw monteurs, organisatie én uw klanten.

'Monteur als ambassadeur' individueel ontwikkelen?

Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Monteur als ambassadeur' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.

Monteur als ambassadeur

9/10

Tijdens deze training tools gekregen voor betere sturing in een lastig gesprek. Training was leerzaam en gegeven door goede trainers.

Diet Bos - Terberg Benschop

Professionele trainers

9/10

De trainers waren professioneel en weten waar ze over praten. Het oefenen in de praktijk sprak me aan, daardoor meer zelfbewust geworden tijdens gesprekken.

Niels de Hoop - Terberg

Eye-opener

8/10

Tijdens de training monteur als ambassadeur ben ik me bewuster geworden van de fases in een gesprek. De trainers waren actief, daar heb ik veel energie uitgehaald. Eye-opener.

Geert Bruggink - Terberg Benschop

Nuttig

8/10

Na deze training ga ik proberen wat aspecten aan te scherpen. Onder andere het onderdeel slecht nieuwsgesprek sprak me aan. De trainers weten de situaties goed neer te zetten. Het is nuttig om eens bewust na te denken waar we mee bezig zijn.

Oebele - Terberg Benschop

Ontevreden klant

9/10

Na de deze training weet ik beter hoe ik me op kan stellen tegenover de klant, ook als het om een ontevreden klant gaat.

Jos Faay - Terberg

Monteur als ambassadeur

8/10

Leuke interactieve training! Heb geleerd valkuilen te ontwijken en hoe terug te koppelen naar de klant. De trainers hebben rustig uitleg gegeven en goede feedback gegeven tijdens het rollenspel.

Harm van Gijssel - Terberg

Omgaan met weerstand

8/10

Tijdens deze training weer wat wijzer geworden n.a.v. omgang met klanten. Het onderdeel omgaan met weerstand vond ik erg interessant. We kregen duidelijke uitleg over veel voorkomende situaties, onder andere door middel van gesimuleerde situaties met collega's en acteur. Ik raad deze training als je wil leren hoe te dealen met bepaalde situaties die voor kunnen komen met klantbezoek.

T. Kooij - Econosto

Leerzaam

8/10

De training was leerzaam, de trainer en acteur waren goed, duidelijk en spontaan. Veel herkenbaarheid tijdens de training, veel en vaak heb ik gedacht: dit klopt inderdaad, zo ervaar ik het ook.

Kees - Technisch bedrijf

Interactieve training

8/10

In deze training geleerd hoe ik nog duidelijker kan communiceren. De training was interactief en heel erg toegepast op onze situatie.

K. Breeman - Econosto

Monteur als ambassadeur

9/10

De manier van benadering van de training sprak me aan. Effectieve training, met een andere blik. Ik raad deze training aan, omdat hij leerzaam is.

P. de Vos - Pieralisi

Monteur als ambassadeur

8/10

Ik raad deze training aan, omdat je beter leert omgaan t.o.v. de klant. Duidelijkheid.

P. Roijers - Pieralisi

Monteur als ambassadeur

8/10

Kundig gegeven, focus en aandacht is “altijd” gebleven. Erg leerzaam, altijd goed om een spiegel voor gehouden te worden, zeker als daar ook advies bij gegeven wordt.

Anoniem - Serviceafdeling

Andere kijk op communiceren

8/10

Goed luisteren voordat ik mijn mening geef. De training is interessant om te weten hoe je makkelijker communiceert. Bedankt voor de training!

Peter V - K.E. Woerden

Uitleg gedrag

8/10

Bewustwording van soms niet handig gedrag. Gedrag roept een reactie op en ook omgekeerd

Gijs - Installatiebedrijf elektrotechniek

Monteur als ambassadeur

8/10

Goed opgezet, subtiele maar doelgerichte benadering. Ik ben me bewust geworden van een aantal neigingen die ik heb in communicatie. Trainer en acteur wisten heel goed blinde vlekken te benoemen cq zelf te laten ontdekken. Ik raad deze training aan vanwege het met respect voor de persoon benaderen van diens verbeterpunten.

J Takes - Kromwijk Elektrotechniek

training monteur als ambassadeur

8/10

Ik raad deze training aan om je communicatie te verbeteren. De trainer geef ik een 9.

Antonio -

Veel van geleerd

10/10

Communicatie is belangrijk er valt nog veel te leren. Alle onderwerpen spreken mij aan. We hadden eigenlijk tijd te kort.

C de Kruyf - Kromwijk

10/10

Ik begrijp nu beter hoe je het verschil kunt maken door beter te communiceren. De training is leuk en duidelijk gebracht.

B.E. - Rotterdams bedrijf

Monteur als Ambassadeur

8/10

Positief resultaat van de training Monteur als Ambassadeur. Prima uitleg en goed rollenspel.

Van D. - Pitney Bowes

Goede tips

8/10

Het is een leuke training met veel goede tips die men in het veld kan gebruiken.

Erwin - Machinefabriek

10/10

Rollenspellen met acteur waren goed, zo gaat het in het dagelijks leven ook.

Ariean - Style CNC

Goede educatieve training

8/10

Training waar veel punten goede handvaten zijn voor communicatie met een klant. Na een rollenspel goede uitleg en feedback.

van de Groep - Style CNC

Monteur als ambassadeur

8/10

Veel tips en tricks geleerd m.b.t. communicatie met klanten en hoe hier mee om te gaan. Ook als ze boos worden.

GertJan - uit Bunschoten

10/10

Veel handvatten gehad om met verschillende situaties om te gaan. Duidelijke en heldere uitleg (geen droge stof). Zou het graag jaarlijks willen herhalen.

Johan - Industriele branche

complete indruk

8/10

Goede combi van uitleg door de trainer en vervolgens in praktijk brengen met acteur. Er is me meer duidelijk geworden van de indruk van de klant.

H. Nieborg - CNC

Deel jouw ervaring

Competenties training 'Monteur als ambassadeur'

In de training 'Monteur als ambassadeur' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Assertiviteit
  • Commercieel vermogen
  • Conflicthantering
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Optreden
  • Overtuigingskracht

Resultaat training 'Monteur als ambassadeur'

De training 'Monteur als Ambassadeur' van Jongkind Training & Coaching wordt gemiddeld met een 8,5 gewaardeerd. Enkele reacties na afloop van de training 'Monteur als ambassadeur':

‘Ik heb wel vaker training gehad, maar daar had je niks aan’

‘In de praktijk is het altijd anders. Maar met deze acteur wordt het echt, terwijl je hier gewoon met je collega’s staat’

Uw monteurs ook zelfverzekerde ambassadeurs voor uw organisatie? Neem contact op voor:

Bekijk de andere incompany trainingen binnen het thema 'Trainingen thema Klantgerichtheid' of ga naar het totale trainingsoverzicht.