Training Communicatieve vaardigheden
Iedereen communiceert, een mens kan niet niet communiceren. Dit gaat in de meeste gevallen ook goed. Gelukkig maar!
En toch merkt u dat u of uw medewerkers in gesprekken niet altijd het resultaat behalen wat ze zelf willen. Deze gesprekken kosten dan meer tijd en daarnaast veel energie. Niet alleen de 'zender', maar ook de 'ontvanger' (collega, klant of leverancier) merkt dit. Goed communiceren is te leren!
De training 'Communicatieve vaardigheden' is bedoeld voor iedereen die deze vaardigheden verder wilt ontwikkelen.
Incompany training 'Communicatieve vaardigheden'
In de maatwerk training 'Communicatieve vaardigheden' staan wij stil bij wat mondelinge communicatie effectief maakt. In hoeverre communiceert u wat u bedoelt? En in hoeverre bent u zich bewust van uw onbedoelde boodschappen? Hoe sluit u effectief aan bij uw gesprekspartner? U ontwikkelt uw vaardigheden aan de hand van verschillende oefeningen en voorbeelden uit uw beroepspraktijk. De training maken wij voor u op maat.
'Communicatieve vaardigheden' individueel ontwikkelen?
Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Communicatieve vaardigheden' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.
Klanten beoordelen deze training gemiddeld met een 9/10
Gebaseerd op 15 beoordelingen.
9/10
Er worden goede tips en handvatten gegeven voor gesprekken met klanten.
anoniem - gemeenteCommunicatietraining: Juist voor ervaren medewerkers
8/10Interessante visies gehoord die ik zou kunnen toepassen in klantgesprekken. Iedereen leert hiervan, juist de ervaren medewerkers! PS goede acteur
Arthur - GemeenteCommunicatietechnieken
8/10Bewustwording tijdens de training van communicatietechnieken die ik in dagelijkse situaties kan toepassen. Boeiende wijze van trainen, er wordt ingesprongen op bedrijfssituatie en er was ruimte voor eigen cases.
Niels Breunissen - Pas ReformAssertiviteit
9/10Tijdens de training duidelijk en inhoudelijk leren communiceren. Ik raad deze training aan omdat het helpt bij assertief zijn. Mooi leermoment.
Eddie G. - Pas reformCommunicatie
10/10Deze training komt van pas in alle organisaties. Het rollenspel met voorbeelden uit eigen situatie spraken me het meest aan.
Ferenc - Pas ReformCommunicatietechnieken
8/10Boeiende interactieve training. Goed om stil te staan bij communicatietechnieken.
Jan-Peter - Pas ReformVan Lief naar Lef
8/10Ik raad deze training aan aan organisaties waar medewerkers te lief en te sociaal zijn en dit de bedrijfsvoering beïnvloed. Er was genoeg ruimte om eigen behoefte in te brengen.
Dhr. Pfeijffer - Pas reformGoede en duidelijke training
8/10De training was leerzaam, de trainer en acteur waren goed, duidelijk en spontaan. Veel herkenbaarheid tijdens de training, veel en vaak heb ik gedacht: dit klopt inderdaad, zo ervaar ik het ook.
Kees - Internationaal bedrijfInteractieve training communicatie
8/10In deze training geleerd hoe ik nog duidelijker kan communiceren. De training was interactief en heel erg toegepast op onze situatie.
Koen - Technisch bedrijfcommunicatievaardigheden
10/10Tijdens deze training mijn communicatievaardigheden richting de klant verbeterd. Duidelijke en leuke manier training geven.
Jasper - LuchthavenbedrijfHeldere training
10/10Klanten tactisch en vriendelijk kunnen laten stoppen met doorratelen. Heel helder verhaal. Het leert je anders kijken naar het voeren van een gesprek. Heel helder verhaal.
Jeroen - Op SchipholCommunicatie technieken
10/10Meer communicatie technieken geleerd, trainers hadden genoeg kennis en waren duidelijk. Ik raad deze training aan omdat je er heel veel van leert. Ik geef ze een 10!
Alex - LuchtvaartbedrijfTraining communicatieve vaardigheden
10/10Veel geleerd tijdens de training/ De training was erg interactief en paste goed bij wat wij nodig hadden.
Mevr. van Dijk - Gelderse ValleiCommunicatievaardigheden
10/10Tijdens de training heb ik veel nieuwe dingen geleerd, die toegepast kunnen worden in de praktijk. De oefening met acteur sprak me het meest aan.
Wilfred - ZiekenhuisCommunicatieve vaardigheden
8/10Ik heb veel handvaten gekregen om gesprekken aan te gaan. De training communicatieve vaardigheden en effectief beïnvloeden was leerzaam, met name door het rollenspel.
Linette - ZGVDeel jouw ervaring
Competenties training 'Communicatieve vaardigheden'
In de training 'Communicatieve vaardigheden' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties:
- Assertiviteit
- Conflicthantering
- Klantgerichtheid
- Luisteren
- Mondelinge vaardigheid
- Overtuigingskracht
- Samenwerken
Resultaat training 'Communicatieve vaardigheden'
Na afloop van de incompany training 'Communicatieve vaardigheden' bent u in staat om effectiever te communiceren. U weet hoe u uw boodschap in verschillende situaties effectief brengt. U begrijpt de ander beter en u wordt beter begrepen. Gesprekken kosten u minder energie en u creëert meer onderling begrip. Goed communiceren is te leren!
Neem contact op voor:
- Meer informatie over deze training communicatieve vaardigheden
- Referenties en Resultaten van onze trainingen communicatieve vaardigheden
- Offerte en Gratis advies over communicatieve vaardigheden trainingen
Bekijk de andere maatwerktrainingen binnen het thema 'Communicatie' of ga naar het totale trainingsoverzicht.