Communicatie training om beter te communiceren
9/10
Inzicht gekregen in oorzaken van problemen bij mijn functie. Technieken geleerd om een boodschap beter over te brengen. Trainers zijn flexibel, voldoende kennis van diverse technieken/hulpmiddelen. Geeft goede praktische tips. Voor iedereen zinvol om beter en efficiënter te communiceren.
Jurgen - Prinzen
Eerlijke oprechte communicatietraining
9/10
Acteur Chris kan zich erg goed inleven in zijn rol en de tips/tops achteraf bespreken is erg prettig. Martijn weet iedereen te boeien met zijn heldere uitleg en visie. Alles was duidelijk en zeer heldere uitleg. Een eerlijke oprechte training.
Paul de Waal - PTP
Communicatievaardigheden: doortastender worden
8/10
Inzicht in vertrekpunten gekregen. Oefenen met tel.gesprekken geeft toch veel inzichten. Helder verhaal, geleerd niet te lief te zijn, maar doortastender.
Bas - PTP IT bedrijf
Communicatie vaardigheden met prettige trainers
8/10
Geleerd belemmerende overtuigingen weg te nemen. Hele prettige trainers. Je voelt je gelijk op je gemak. Prettige en informele sfeer. Er wordt geluisterd naar persoonlijke situaties.
Wesley - PTP IT
Communicatie: acteur waardevolle toevoeging
8/10
Inzicht gekregen in het geven van slecht nieuws. Besproken hoe een vraag te parkeren Fijn om eerst kort theorie te krijgen. Acteur Chris is een waardevolle aanvulling! Duidelijke trainers, goed onderlegd, begripvol. Veel waardevolle info geleerd, verder prettige sfeer.
Koen - TADD
Vaardigheden communicatie: leerzaam, gezellig
9/10
Veel leerzame punten, gesprekken gevoerd die goed triggerden. Energieke en leerzame dag. Trainers gezellig, fijne sfeer. Leuke leerzame ervaring. Vertrouwd gevoel.
Bart - Tadd
Communicatie training: enthousiasme trainers
9/10
Diverse verbeterpunten gekregen. Ook casussen van anderen leer je van. Heel diverse training, theorie behandeld, telkens toepassen en voorbeelden geven, top. Aanrader door het enthousiasme en de kennis/ervaring van Martijn en Chris.
Tomas Baeten - TADD
9/10
Er worden goede tips en handvatten gegeven voor gesprekken met klanten.
anoniem - gemeente
Communicatietraining: Juist voor ervaren medewerkers
8/10
Interessante visies gehoord die ik zou kunnen toepassen in klantgesprekken. Iedereen leert hiervan, juist de ervaren medewerkers! PS goede acteur
Arthur - Gemeente
Communicatietechnieken
8/10
Bewustwording tijdens de training van communicatietechnieken die ik in dagelijkse situaties kan toepassen. Boeiende wijze van trainen, er wordt ingesprongen op bedrijfssituatie en er was ruimte voor eigen cases.
Niels Breunissen - Pas Reform
Assertiviteit
9/10
Tijdens de training duidelijk en inhoudelijk leren communiceren. Ik raad deze training aan omdat het helpt bij assertief zijn. Mooi leermoment.
Eddie G. - Pas reform
Communicatie
10/10
Deze training komt van pas in alle organisaties. Het rollenspel met voorbeelden uit eigen situatie spraken me het meest aan.
Ferenc - Pas Reform
Communicatietechnieken
8/10
Boeiende interactieve training. Goed om stil te staan bij communicatietechnieken.
Jan-Peter - Pas Reform
Van Lief naar Lef
8/10
Ik raad deze training aan aan organisaties waar medewerkers te lief en te sociaal zijn en dit de bedrijfsvoering beïnvloed. Er was genoeg ruimte om eigen behoefte in te brengen.
Dhr. Pfeijffer - Pas reform
Goede en duidelijke training
8/10
De training was leerzaam, de trainer en acteur waren goed, duidelijk en spontaan. Veel herkenbaarheid tijdens de training, veel en vaak heb ik gedacht: dit klopt inderdaad, zo ervaar ik het ook.
Kees - Internationaal bedrijf
Interactieve training communicatie
8/10
In deze training geleerd hoe ik nog duidelijker kan communiceren. De training was interactief en heel erg toegepast op onze situatie.
Koen - Technisch bedrijf
communicatievaardigheden
10/10
Tijdens deze training mijn communicatievaardigheden richting de klant verbeterd. Duidelijke en leuke manier training geven.
Jasper - Luchthavenbedrijf
Heldere training
10/10
Klanten tactisch en vriendelijk kunnen laten stoppen met doorratelen. Heel helder verhaal. Het leert je anders kijken naar het voeren van een gesprek. Heel helder verhaal.
Jeroen - Op Schiphol
Communicatie technieken
10/10
Meer communicatie technieken geleerd, trainers hadden genoeg kennis en waren duidelijk. Ik raad deze training aan omdat je er heel veel van leert. Ik geef ze een 10!
Alex - Luchtvaartbedrijf
Training communicatieve vaardigheden
10/10
Veel geleerd tijdens de training/ De training was erg interactief en paste goed bij wat wij nodig hadden.
Mevr. van Dijk - Gelderse Vallei
Communicatievaardigheden
10/10
Tijdens de training heb ik veel nieuwe dingen geleerd, die toegepast kunnen worden in de praktijk. De oefening met acteur sprak me het meest aan.
Wilfred - Ziekenhuis
Communicatieve vaardigheden
8/10
Ik heb veel handvaten gekregen om gesprekken aan te gaan. De training communicatieve vaardigheden en effectief beïnvloeden was leerzaam, met name door het rollenspel.
Linette - ZGV
Deel jouw ervaring