web analytics

Training Omgaan met agressief gedrag

Uw medewerkers komen in contact met klanten die agressief gedrag vertonen. Het behoeft geen verdere uitleg dat dit een enorme impact heeft op de medewerker zelf. Daarnaast kan dit ook thuis grote invloed hebben en bij collega’s en andere klanten. Op termijn kan verzuim en langdurige uitval het gevolg zijn. Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Omgaan met agressief gedrag' ontwikkeld.Training Omgaan met agressief gedrag Jongkind Training Coaching

Incompany training 'Omgaan met agressief gedrag'

De training 'Omgaan met agressief gedrag' van Jongkind Training & Coaching maakt voor medewerkers inzichtelijk hoe agressie ontstaat. De incompany training gaat verder in op de vragen:

  • Welke soorten agressief gedrag zijn er?
  • Hoe ga je hier effectief mee om?
  • Wat is olie op het vuur en vooral wat blust agressief gedrag?

De deelnemers oefenen en proberen effectief gedrag in een veilige omgeving uit. Alles op maat gemaakt voor uw organisatie.

Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Omgaan met agressief gedrag' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.

Competenties training 'Omgaan met agressief gedrag'

In de training 'Omgaan met agressief gedrag' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties

  • Assertiviteit
  • Conflicthantering
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Overtuigingskracht

Resultaat training 'Omgaan met agressief gedrag'

Uw medewerkers gaan na afloop van de training 'Omgaan met agressief gedrag' zelfverzekerder naar hun werk. Ze kunnen agressief gedrag klantgericht opvangen en daarmee agressie in de kiem smoren. Ze kunnen grenzen stellen en elkaar helpen, waarbij de eigen veiligheid voorop staat.

Neem contact op voor:

Bekijk de andere trainingen binnen het thema 'Agressie en Bedrijfsopvang' of ga naar het totale trainingsoverzicht.