Tankstations

Jongkind Training & Coaching traint en coacht voor verschillende tankstations. Wij verzorgen naast trainingen, coaching (on the job) en workshops voor zowel kleine pompen als 24 uur snelwegstations ook de Talenten Motivatie Analyse.

Onze maatwerk incompany trainingen zijn gericht op het verhogen van de effectiviteit in professionele mondelinge communicatie zowel intern als extern.

Verkoop en klantgerichtheid

Uw medewerkers zijn uw visitekaartje. Hoe benaderen ze de klant? Hoe realiseren ze meerverkoop zonder irritatie bij de klant en zichzelf? Het succes van uw onderneming is afhankelijk van hoe uw medewerkers met de klant omgaan. Jongkind traint en coacht in klantgerichtheid en effectieve meerverkoop (cross-selling)

Agressie en lastig gedrag

In de dagelijkse praktijk hebben de medewerkers regelmatig contacten met tankende en niet-tankende klanten. Gehaaste, dronken en brutale bezoekers komen steeds vaker voor. Hoe kunnen uw medewerkers effectief omgaan met deze veeleisende en soms agressieve klanten?

Jongkind helpt sitemanagers en tankstation-medewerkers om nog effectiever te zijn in hun communicatie. 

Thema's

Thema's waarop Jongkind traint en coacht voor tankstations:

Wilt u meer informatie, neemt u dan contact op of bekijk eerst het overzicht van trainingen en coachings.

Meer informatie of interesse