In de ogen van de technicus zitten er soms onmogelijke klanten tussen. Misschien hebben ze daar een punt, maar tegelijkertijd verwacht u meer van uw technicus.

  • Hoe meldt de technicus zich aan bij de klus?
  • Hoe brengt hij slecht nieuws?
  • Hoe kan de technicus professioneel reageren als de opdrachtgever het hem ‘moeilijk’ maakt?
  • Hoe laat hij de werkplek achter?
  • Laat hij bij de oplevering aan de opdrachtgever zien wat hij gemaakt heeft en hoe het werkt?
  • Welke kansen op (meer)verkoop signaleert de technicus?

Speciaal hiervoor heeft Jongkind Training & Coaching de training 'Technicus als ambassadeur' ontwikkeld.

Jongkind Training & Coaching incompany maatwerk

Incompany training 'Technicus als ambassadeur'

De 'Technicus als ambassadeur' is een praktische incompany training met weinig theorie en vooral veel doen en ervaren. De training maken wij voor u op maat, passend bij uw technici, organisatie én uw klanten.

'Technicus als ambassadeur' individueel ontwikkelen?

Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Technicus als ambassadeur' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.

Competenties training 'Technicus als ambassadeur'

In de training 'Technicus als ambassadeur' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties

  • Aanpassingsvermogen
  • Assertiviteit
  • Commercieel vermogen
  • Conflicthantering
  • Klantgerichtheid
  • Luisteren
  • Mondelinge vaardigheid
  • Optreden
  • Overtuigingskracht

Resultaat training 'Technicus als ambassadeur'

Enkele reacties na afloop van de training 'Technicus als ambassadeur':

‘Ik heb wel vaker training gehad, maar daar had je niks aan’

‘In de praktijk is het altijd anders. Maar met deze acteur wordt het echt, terwijl je hier gewoon met je collega’s staat’

Uw techneuten ook zelfverzekerde ambassadeurs voor uw organisatie?

Neem contact op voor:

Bekijk de andere incompany trainingen binnen het thema 'Klantgericht' of ga naar het totale trainingsoverzicht.