Incompany training 'Klantgerichtheid'
De incompany training 'Klantgerichtheid' gaat in op de grote rol die de medewerker speelt in klantgerichtheid en het belang daarvan. Hoe geeft de medewerker daar een positieve invulling aan? Hoe gaat de medewerker om met lastig gedrag? Met een klant die bijvoorbeeld maar blijft praten, of die klaagt en zeurt, of gewoon onmogelijke eisen stelt.
'Klantgerichtheid' individueel ontwikkelen?
Wanneer u (of een collega) zich individueel, in plaats van met collega's, wil ontwikkelen op het thema 'Klantgerichtheid' is een 1 op 1 training of coaching een effectief alternatief.
Competenties training 'Klantgerichtheid'
In de training 'Klantgerichtheid' ontwikkelen de deelnemers onder meer de competenties:
- Aanpassingsvermogen
- Assertiviteit
- Commercieel vermogen
- Conflicthantering
- Klantgerichtheid
- Luisteren
- Mondelinge vaardigheid
- Optreden
- Overtuigingskracht
Resultaat training 'Klantgerichtheid'
Na de maatwerktraining 'Klantgerichtheid' zijn uw medewerkers in staat om zelfverzekerd en met plezier de klant te woord te staan. Klantgerichtheid als sport.
Neem contact op voor:
- Meer informatie over deze training klantgerichtheid
- Referenties en Resultaten van onze klantgerichtheidstrainingen
- Offerte en Gratis advies over klantgerichtheidstraining
Bekijk de andere trainingen binnen het thema 'Klantgericht' of ga naar het totale trainingsoverzicht.