web analytics

Training Omgaan met agressie op het werk

Agressie op het werk: wordt uw personeel daar ook mee geconfronteerd? Onze training leert uw medewerkers dan professioneel met dit soort excessen om te gaan.

Agressie op de werkvloer ondervangen Training Omgaan met agressie en lastig gedrag Jongkind Training Coaching

Een agressieve benadering op het werk kan namelijk uiteindelijk leiden tot verzuim of uitval van uw personeel. Dat wilt u toch voorkomen? Dit probleem oppakken is belangrijk voor de continuïteit van uw dienstverlening.

Omgaan met agressie: empathie en grenzen stellen

Daarom geven wij trainingen die uw personeel helpen omgaan met agressie en lastig gedrag. De mensen die u aanstuurt, leren bij Jongkind Training & Coaching tijdig hun grenzen aan te geven tegenover klanten, patiënten of bezoekers.
Ook geven wij voldoende nieuwe handvatten hoe uw medewerkers klantgericht met lastige situaties om kunnen gaan. Wij vertellen dus niet belerend hoe het hoort, maar leren alternatieve interventies.

Wanneer zou u geen training moeten boeken?

Wanneer zou u de training niet moeten boeken? Als u iemand zoekt die oppervlakkig bij u binnenkomt en uw mensen de les leest. Dat is niet het idee achter Jongkind Training & Coaching.

…. en wanneer wel? 

Klanten kiezen voor ons vanwege de betrokkenheid en persoonlijke aanpak. Hierdoor maken wij kwalitatief het verschil en oogsten gedragsveranderingen bij uw medewerkers.

Training Omgaan met agressie en lastig gedrag

8/10

Door deze training sta je extra stil bij wat je zelf goed doet en wat beter zou kunnen.

S. Verwoord - Bakkersproducten

Persoonlijke ontwikkeling

8/10

Tijdens training omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon heb ik geleerd hoe ik op een vriendelijke manier het gesprek kan afronden.

Shaquema - Food industrie

Agressie aan de telefoon

10/10

Duidelijke zinnen geleerd hoe je een gesprek kunt ombuigen. Goede sfeer, duidelijke handvatten, goed gericht op persoonlijke situatie.

Anne - Dawn

Omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon

8/10

Omgaan met agressie en lastig gedrag aan de telefoon

Very Hes - Dawn Foods

Omgaan met Agressie

8/10

Na de training Omgaan met Agressie in april van dit jaar heb ik al diverse keren in mijn werk gebruik kunnen maken van hetgeen ik heb geleerd van Martijn en de inzet van zijn trainingsacteur. Chapeau!

Hetty van Halder - Kontext Maatschappelijke dienstverlening

Omgaan met agressie en lastig gedrag

8/10

In april '15 heb ik de training 'Omgaan met agressie en lastig gedrag' bijgewoond. Ik vond de training absoluut een aanvulling op eerder genoten scholing. Het was een mooie combinatie tussen een stukje theorie en het oefenen in gesprekken met een acteur. Goed geanticipeerd op de sector (maatschappelijke dienstverlening). De acteur wist na een korte uitleg, over een bepaalde situatie of typische trekken van een cliënt, zich op de juiste manier in te leven. Zeer leerzaam.

Hanna R. - Kontext Maatschappelijke Dienstverlening

Deel jouw ervaring

Werkwijze

Onze training moeten raak zijn en dat bereiken wij door onze werkwijze:
Voorafgaand aan de sessie maken wij een scan van wat er leeft en speelt onder uw personeelsleden. Wij voeren intakegesprekken en laten vragenlijsten rondgaan. Is iemand opgesloten geweest in een situatie? Zijn mensen vastgepakt? Ieder incident staat op zichzelf en behandelen wij ook op die manier. In het gunstigste geval zijn dit soort trainingen enkel preventief.

Trainingen: theorie onderbouwt de praktijk

Voor ieder bedrijf, overheidsinstelling of medische organisatie is onze training dus weer anders. Want alleen met maatwerk spelen wij het beste in op uw praktische situatie.

Resultaat van trainingen omgaan met agressie op het werk

Uiteraard hopen wij dat uw medewerkers geen agressie op de werkvloer meer tegenkomen. Dat zou mooi zijn. Maar onze training leert escalaties te ondervangen. Na de cursus:

  • is uw personeel assertiever.
  • leert sneller conflicten te herkennen en hierop te anticiperen.
  • is uw personeel klantgerichter.
  • luistert uw personeel beter naar de ontevreden klant.
  • leert uw personeel zich beter mondeling uit te drukken.
  • heeft uw personeel meer overtuigingskracht.

Uw investering

Ziet u dus ook dat een investering in deze training een investering in uw mensen en in uw organisatie is?
Dan leggen wij u er graag meer over uit.
Neem daarvoor contact met ons op via deze button: