web analytics

Ik ben niet tevreden of ik heb een klacht, wat nu

Hieronder treft u antwoord op de vraag:

Ik ben niet tevreden of ik heb een klacht, wat nu?

Antwoord:

Allereerst vinden wij het vervelend voor u dat u niet tevreden bent of een klacht heeft over onze dienstverlening. Wij geloven er in dat onze dienstverlening kan verbeteren als we zowel opdrachtgevers als deelnemers de mogelijkheid bieden om hun ontevredenheid of klacht te uiten. Wij kijken dan samen met u wat we voor u kunnen doen en hoe we dit in het vervolg kunnen voorkomen.

Daarnaast hebben wij de volgende klachtenregeling: 

Klachtenregeling

  1. Bent u niet tevreden over een onderdeel van onze dienstverlening? Laat het ons snel weten! Alleen dan kunnen we er iets aan doen.
  2. Ben u niet tevreden over de manier waarop we uw klacht hebben opgepakt? Dan kunt u contact opnemen met onze klachtencommissie
  3. De klachtencommissie neemt uw klacht in behandeling als u: eerst geprobeerd hebt om de zaak met ons uit te praten; klaagt binnen 4 weken na de betreffende training of opleiding; duidelijk omschrijft waartegen en waarom u bezwaar maakt en wat u wilt zien gebeuren.
  4. Na ontvangst van uw klacht mailt de klachtencommissie u en ons een bevestiging van ontvangst.
  5. De klachtencommissie en wij behandelen uw klacht vertrouwelijk. Alleen wij horen ervan.
  6. De klachtencommissie hoort uw en ons verhaal.
  7. De klachtencommissie beoordeelt of uw klacht gegrond is en of u recht hebt op compensatie. Die kan nooit meer bedragen dan de kosten van het onderdeel van de training waaraan u heeft deelgenomen of de klacht betrekking op heeft.
  8. De klachtencommissie doet uitspraak binnen 4 weken na uw klacht. Als ze meer tijd nodig heeft, laat ze dat u en ons weten.
  9. De uitspraak van de klachtencommissie is bindend voor ons. 

FAQ 

Dit antwoord is onderdeel van de meest gestelde vragen (FAQ). Blijft u met een vraag zitten of wilt u liever persoonlijk contact, neemt u dan contact op. Wij helpen u graag!

Terug naar het overzicht van veelgestelde vragen.